דיירים יקרים,

אנו שמחים לבשר לכם על הצלחה שנחלנו במאבק נגד התכנית לבנות מגדל בן 9 קומות במעלה הצופים 27. ביום ראשון (6.11.11) התקבלה במליאת המועצה שהתכנסה כוועדת תכנון עיר החלטה להחזיר את התכנית לדיון חוזר בוועדת המשנה.

ההישג נזקף לזכותם של תושבי השכונה שפעלו ללא לאות נגד מתן ההיתר ליזמים, ולתמיכתם העקבית של חברי מועצת העיר, ובראשם ד”ר אבי ליליאן מסיעת רמת הירוקה, שהגיש את הבקשה לדיון חוזר ואת הערר למליאה. ראויים לציון חברי סיעת רמת גן הירוקה, חברי המועצה רמי גני, מנחם דוד ורועי ברזילי, וחברי הקואליציה, סגן ראש העיר רמי פדלון ועזרא שמיר, שתמכו בנו. יבואו על הברכה גם פעילים מהשכונה, שדאגו להזכיר במסרונים (SMS) לחברי המועצה כי חובתם העיקרית היא לגלות נאמנות לתושבי העיר ולא ליזמים.

ההישג הוא שלב נוסף במאבקנו על עתידה של שכונת גן הקופים ועל איכות החיים שלנו. במקביל למאבק על הבנייה במס’ 27, אנו מבקשים לקדם תכנית בינוי כוללת לרחוב ולסביבותיו. להזכירכם, איננו מתנגדים לבנייה מידתית המתחשבת באופי הרחוב, בתשתיותיו ובבעיות התנועה והחניה בו. אנו מתנגדים לבנייה פרועה של מגדלים, שאינה פרי של שיקול דעת תכנוני, תחבורתי וסביבתי. ככה לא בונים עיר בעידן המודרני.

אנו זקוקים לעזרתכם בהתגייסות של פעילים נוספים, בתרומה כספית ובעידוד מורלי.

בברכה,

ועד הפעולה מעלה הצופים 27

הדמיה: כיצד יראה הבניין המתוכנן במעלה הצופים 27 יחסית לבניינים בסביבתו

 

משמרת מחאה בפתח האולם בו קיימה הועדה המקומית את הדיון בעניין דיון חוזר על ההיתר שניתן למעלה הצופים 27

 

 DSCN2227.jpg