להלן הודעה שפרסמה סיעת רמת-גן הירוקה על הישגיה בבלימת תוכניות בנייה שעוררו התנגדות ציבורית ובהן התוכנית הנוגעת לבנייה המתוכננת במעלה הצופים 27.

התושבים נצחו – תוכניות בנייה פוגעניות לא עברו

 התארגנות מוצלחת של חברי האופוזיציה בהנהגת סיעת רמת גן הירוקה, אליה הצטרפו גם חלק מחברי הקואליציה, הביאה למהפך בשלוש החלטות שעוררו התנגדות עזה בקרב תושבי העיר.

מליאת ועדת בניין עיר שהתכנסה בבוקר יום ראשון, אישרה את הערר של ד”ר אבי ליליאן שדרש להביא לדיון חוזר בועדת המשנה את מתן היתר הבנייה  במעלה הצופים 27. לאחר דיון סוער הוחלט לאשר את בקשתו ולהחזיר את הנושא לדיון חוזר בועדת המשנה, זאת למרות שלכאורה תמו  הדיונים בבקשה. הנימוק שהכריע היה שלוועדה לא הובאו נתונים משמעותיים, שעיקרם שבירת קו הרקיע של גבעת גן הקופים ומעמסה גדולה מדי על תשתית התנועה ברחוב צר וללא מוצא.

נציגי התושבים שהפגינו מחוץ לכותלי חדר הישיבות קבלו בסיפוק רב את ההחלטה. התושבים הדגישו שהם אינם מתנגדים להריסת הבניין הקיים ובניית חדש תחתיו, אלא בהקטנת גובה המבנה מ- 9 ל-7 קומות וצמצום מזערי במספר יחידות הדיור.

 גם הבקשה לפתוח אולם באולינג בבנין מגורים באואזיס הושבה ריקם, וזאת בעקבות ערר של רמת גן הירוקה בשיתוף עם חבר המועצה דוד מנחם. חברי המליאה השתכנעו שההפרעה לחיי התושבים אינה מצדיקה מתן רישוי למתחם שמושך בני נוער רבים, שמיקומו הראוי הוא באזור הבורסה או סמוך לאצטדיון. 

המליאה גם מנעה שינוי יעוד למחסן המשמש את מרכל AM PM באותו הבניין, עקב פגמים בהתנהלות המבקשים.

 מועמד רמת גן הירוקה לראשות העיר ישראל זינגר, שעמד מאחורי התארגנות חברי המועצה קבע בסיפוק “זהו ניצחון ברור לתושבי רמת גן, שאיכות חייהם גברה על האינטרסים הכלכליים. אני גאה בהתנהלות חברי המועצה, כולל חברי הקואליציה שנשמעו לקול מצפונם. תודה לד”ר אבי ליליאן ולחברי לסיעה על התגייסותם המלאה, שהביאה לתוצאה המקווה”.