שיכון הותיקים מצטרף לרשימה המתארכת של שכונות ברמת-גן שמגלות לפתע שהבטחה מפורשת היוצאת מלשכתו של צבי בר אינה תמיד שווה את הנייר עליה היא כתובה. לפוסט מצורף צילום ההבטחה.

להלן סיפור המקרה מפי אחת מתושבות השכונה:

במסגרת תוכנית ה"פינוי בינוי" המתוכננת בסמדר 3,5,7, בשיכון הותיקים הייתה אמורה להיבנות מחדש הספרייה על גג גן הילדים העירוני בסמדר 7.

אולם לאור המחאה הציבורית שהתעוררה – קיבלנו תושבי השיכון הבטחה שלטונית כתובה מלשכת ראש העיר כי ראש העיר צבי בר, ידאג אישית שהספרייה לא תבנה על גג גן הילדים ברח’ סמדר 7. כמו כן הבטיח זאת מהנדס העיר רמת-גן מר חיים כהן בדיון בהתנגדויות בועדה המחוזית בספטמבר 2007.

התברר לנו כי לאחרונה חתמה העירייה הסכם עם היזם להקמת הספרייה על גן הילדים, ומבדיקת תוכניות הבניה התברר לנו שאושרה בנית מבנה ציבורי בן 4 קומות על גן הילדים בסמדר 7.

כאמא לילדים המתחנכים ברמת-גן אני שואלת: "האם ראש עיר המפר הבטחות לציבור בוחריו ומזלזל בהם, ראוי להיות האחראי לחינוך ילדי ????"

תושבי שיכון הותיקים הגישו עתירה מנהלית נגד תוכנית הבניה והדיונים המשפטיים לביטול התוכנית נמצאים בעיצומם. צפו בתכתובת האימיילים המצביעה על כך שכבר נחתם הסכם בין העירייה ליזם.

 

הבטחה של ראש עיריית רמת גן לא שווה את הנייר עליו היא נכתבת

הסכם בין עיריית רמת גן בראשות צבי בר ובין היזמים