ב 1.5.08 הגישו תושבי שכונת גן-הקופים בקשה לועדת הערר המחוזית להצטרף כמשיב לערר שהגישו בעלי ההיתר בארלוזורוב 36. מטרת הערר הינה למעשה להכשיר בדיעבד את העבודות שנעשו בסטייה מההיתר ולכך מתנגדים התושבים בכל תוקף.

בפתח הדיון הראשון בערר שהתקיים ב 10.4.08 קבלה ועדת הערר החלטה שלא לאפשר לתושבים להיות צד שכן "במקרה דנן, שבה מותקפת החלטה של הועדה המקומית, אשר מגנה בפנינו על עמדתה, אין שום בסיס לצירוף תושבים אשר יופיעו לפנינו על מנת לחזק את ידיה של הועדה המקומית.". אולם התושבים טוענים כי "הדיון שהתקיים בערר באותו יום לאחר החלטה זו (בלא שהמבקשים יכלו להשתתף בו) מעיד כי נכזב האמון שנתנה הועדה הנכבדה ברשות המקומית, שתדע לייצג את העובדות ואת העניין הציבורי במהימנות ובאמינות" ולפיכך "מן הדין ומן הצדק, אפוא, לאפשר למבקשים להשיב על הערר, כדי להציג לועדה הנכבדה תמונה מלאה, מהימנה ואמיתית של העובדות – בניגוד לתמונה החלקית והמעוותת, שהוצגה לה על ידי העורר והועדה המקומית."

הבקשה קובעת ש"הצורך בצירוף המבקשים כמשיב לערר נובע מכך, שהועדה המקומית לא העלתה נימוקים חשובים לדחיית הערר, לא השיבה כראוי לטענות העורר שהועלו בפני הועדה, ואף לא תיקנה עובדות יסודיות בלתי נכונות שהציג העורר". הבקשה תוקפת בחריפות רבה הן את היזמים והן את הועדה המקומית וחוזרת ומדגישה כי אין אפשרות להגיע לחקר האמת מבלי שהתושבים יהיו צד להליך.

 לצפייה בבקשת הערר לחצו כאן

 להורדת הנספחים לבקש הערר לחצו כאן (קובץ גדול 6M)