שכנים של השגריר הבריטי נדהמו מהידיעה שביתו ההיסטורי של השגריר ברמת-גן מוצע למכירה. ביתו של השגריר הבריטי ממוקם באופן סמלי על גבעה בה החנה הגנרל סיר אדוארד סטניסלב בופין את כוחותיו במהלך מלחמת העולם הראשונה וליד גן הידוע בכינויו “גן הקופים” שנחנך לפני למעלה מ- 70 שנה בנוכחות המושל הבריטי מר קרוסבי. בית השגריר ברמת-גן מהווה זה עשרות שנים אחד מסמליה המובהקים והאהובים של השכונה והשכנים יצטערו על העלמותו. הבית שמאופיין בארכיטקטורה צנועה ומכובדת והמוקף בגן בסגנון אנגלי מסורתי מייצג לדעתם בצורה מושלמת את הממלכה המאוחדת ואת ערכיה.

השכנים גם מודאגים ביותר מההודעות שהמחיר הגבוה המבוקש עבור הבית משקף את פוטנציאל הבנייה הרוויה על שטח הבית. השכנים מודאגים שאם תוכניות אלו יתממשו, יהיה זה סופה של השכונה כפי שהם מכירים ואוהבים אותה. הם נזכרים בהערכה רבה בעזרה אותה הושיט השגריר הקודם תום פיליפס במאבקם נגד תוכניות בניה הרסניות ונחרדים שיאלצו לצאת שוב למאבק כשהפעם ימצאו שגריר מהצד השני של המתרס. בכל מקרה, בל יהיה ספק שהשכנים נחושים, כפי שהיו בעבר, לעשות כל מה שיידרש על מנת לשמור על אופיה של שכונתם. 

השכנים מכבדים את זכותה של השגרירות לשנות את מקום מושבו של השגריר. אולם הם מקווים שהשגרירות תוודא שהבית והגן יישמרו כפי שהם גם תחת בעלות אחרת.

השכנים משוכנעים שכאשר הרשויות הבריטיות יבינו את השלכות פעולותיהן על השכונה שאירחה את השגריר הבריטי במשך שנים כה רבות, הבית והגן לא יהרסו והם יישמרו את זיכרון הנוכחות הבריטית האהובה בשכונה. אם כך יקרה, זה יהווה סמל להתנהגות מכובדת למען רווחת שכנים ותיקים.

ועד תושבי שכונת גן הקופים