מר ישראל זינגר, חבר מועצה מטעם רמת-גן הירוקה ומןעמדה לראשות העיר, יצא בקריאה פומבית לצבי בר על מנת שיתפטר. להלן נוסח הקריאה:

צל גדול מרחף מעל ראשו של צבי בר בדמותו של כתב האישום שהוחלט להגיש נגדו. בעבר כשגונב לאוזנו כי נערמו כנגדו תלונות במשטרה, ביטל מר בר את הדבר בזלזול. הפעם נראה כי חודר אי השקט לנפשו ומרעיד את עולמו. לפיכך יצטרך בר, ראש העיר של כולנו, לכנס את פרקליטיו ולהקדיש את כל זמנו ומרצו, אך ורק להצלת שמו.

אדם הבוחר להיות פוליטיקאי רגיל להיות נתון לביקורת. אך בזמן שהביקורת הופכת לכתב אישום חמור, הפוליטיקאי לא יכול יותר לתפקד כתמול שלשום. הוא אינו יכול לתפקד יותר בשירות הציבור. הוא אינו יכול לפעול באומץ לב, במנהיגות ובכוח לטובת התושבים אל מול רשויות המדינה. הוא אינו פנוי נפשית ופיזית ליצירת סדר יום חברתי חדש למען בוחריו. הוא אינו יכול יותר להטביע את חותמו על המפה החברתית-כלכלית של העיר. ראש עיר הנאבק על חפותו, לא מסוגל להתפנות לבעיות היומיומיות המטרידות אותנו, תושבי העיר. הוא לא יכול ליזום ולעשות בעבורנו, בעת הזו, את מה שהתחייב ביום בו נבחר, ביום בו ציבור גדול נתן בו את אמונו.

המלחמה של צבי בר בימים אלו איננה המלחמה שלנו. מלחמה זו היא על טיהור שמו. הלוואי ויצא ממנה זכאי – למענו, למעננו תושבי רמת גן ולמען מדינת ישראל כולה. הלוואי ויתברר כי ראש העיר אכן ראוי לאמון שקבל מציבור גדול.

כבוד ראש העיר, מר צבי בר, חייב להבין שחובתו האזרחית והמצפונית בימים אלו היא להתפטר.

רמת גן ראויה למנהיגות ישרה, ישירה ופתוחה בגובה העיניים. מנהיגות בעלת אידיאולוגיה ברורה וחדה, נועזת וחדשנית שתוביל את העיר ותושביה לשגשוג בכל תחומי החיים. 

מאז פרסום החלטת הפרקליטות קיבלתי עשרות ואולי מאות שיחות טלפון של תושבים מודאגים, כשבפיהם שאלה אחת: מה יעלה בגורלה של העיר בתקופה קשה זו. תשובתי היא אחת – אנו נאבק  יחד למען רמת גן,  לרווחת כל אחד ואחת מתושביה באומץ וביושר. אני מאמין באמונה שלמה כי יחד יש ביכולתנו לפעול לטובת העיר. יחד עם עובדיה המסורים והמקצועיים של העירייה שהם בעלי תבונה ארגונית, בעלי ניסיון ואתוס והמחויבים לתפקידם-לשרת את תושבי העיר.

עכשיו העיר זקוקה למנהיג חדש בעל חזון ופרגמאטי שיתחבר אל הערכים הבסיסיים ויהיה פנוי לטפל בעיר ובתושביה.

עכשיו מחובתו של צבי בר כאיש ציבור לשרת את הציבור בכך שיתפטר מתפקידו לאלתר.